Splošni pogoji spletne prodajalne v lasti podjetja T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p , so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ.
Podatki o podjetju
Uporabnika spletne trgovine Glina.si (v nadaljevanju kupec) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino Glina.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje T.A. NARAVA, Tina Avguštin s.p.., (v nadaljevanju »Trgovina«).
Dostopnost informacij
Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:
Nakup
Za uspešen nakup kupec ne potrebuje registracije. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke, telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Kupec prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupec jih ima možnost preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče se smatra, da se kupec strinja z nakupom.
Registracija
Z registracijo na www.glina.si/customer/account/login/ postanete član Glina.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini Glina.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovino (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) in kupcem je sklenjena v trenutku ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca enako. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Glina.si ažurirajo in spreminja pogosto in hitro. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestili o morebitnih spremembah, ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Trgovina si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča plačevanje na več načinov:
Dostava
Račun
Trgovina ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Darilni boni
Darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), trgovina (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Glina.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona. Uporaba darilnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje IMAŠ SPOROČILO ZA NAS? vpišite Številko bona. Končni znesek bomo obračunali na računu.
Kode za popust
Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.
Želene artikle doda v košarico. Na zaključku blagajne v okence PROMOCIJSKI KUPONI kupec vpiše kodo za popust in klikne gumb potrdi. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko kupec vpiše kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati..
Postopek nakupa
I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.glina.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.glina.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali DPD.
3. Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.
4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ZAKLJUČI NAKUP'. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: » Najlepša hvala za naročilo! ♥Vse podatke sem ti pravkar poslala na tvoj e-mail naslov, ki si ga navedla v naročilu. Če uporabljaš Gmail, pokukaj med “Promocije” (Promotions) ali v "Vsiljeno pošto" (Spam). Včasih ga vrže tja :( Nisi dobil/a e-maila? Piši mi na tina@glina.si in bova uredili/a! :) Tina ( glina)
4. Postopek obveščanja o nakupu: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Glina.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Odstop ob naročila
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena tega zakona, razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Osebni podatki
Varstvo osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega mesta www.glina.si. Zbrane osebne podatke bo Upravljavec (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) porabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
Zbiramo naslednje podatke:
Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p., Suhadole 5c,1218 Komenda.
Upravljavec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Upravljavec bo podatke uporabnikov uporabil proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkov in za pošiljanje promocijske e-pošte ter SMS sporočil za spletno trgovino www.glina.si. Vsi uporabniki se lahko odjavijo od vseh promocijskih sporočil. Upravljavec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi (npr. Pošta Slovenij in DPD ) bo Upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.
Upravljavec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.
Uporabnik/kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Če želite, da Glina.si izbriše vse vaše osebne podatke, nam prosimo pošljite email na info@glina.si. Izbrisali bomo zgodovino vaših nakupov (torej vsa vaša pretekla naročila in vse podatke, povezane z njimi) ter vaš email v našem email sistem (v kolikor ste naročeni na naše novice). Drugih podatkov o vas ne shranjujemo (kreditnih kartic, paypal računov ipd.) oziroma vas ne moremo identificirati iz njih (brskanje po spletni strani ipd.).
Če želite izvedeti, katere podatke sploh imamo o vas (zgodovino nakupov, npr.), pišite na info@glina.si. Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@glina.si
Pravno obvestilo
Spletna trgovina glina.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.
Spletna trgovina glina.si je mesto, kjer najdete glino in ostale darove narave. Uporaba glinenih izdelkov, ki je opisana na tej spletni strani je povzeta po bogatih in dolgoletnih izkušnjah z glino, zadovoljnih uporabnikih gline, ter po različnih literaturah, ki jih lahko najdemo tako v Sloveniji, kot tudi po svetu. Trudimo se, da na spletni strani objavljamo le prave in ažurne podatke, vendar ne moremo zagotavljati točnosti in zanesljivosti čisto vseh objavljenih podatkov. V takem primeru, bo glina.si kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pridržujemo si tudi pravico do vsebinskih in drugih sprememb na spletnem mestu. Vse informacije na straneh spletne trgovine glina.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom. Za posledice, nastale zaradi uporabe informacije, objavljenih na tej spletni strani, ne prevzmemo nobene odgovornosti. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Mnenja, ocene in priporočila so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Glina.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Glina.si pregleda. Mnenja se lahko pošlje tudi na info@glina.si , tina@glina.si, Instagrama Glina.si ali preko facebook portala Glina.si in bo objavila vse ocene in mnenja ( ne glede na to ali je izkušnja pozitivna ali negativna ter ne glede na to, koliko zvezdic prejme, saj resnično želimo slišati izkušnjo vsakega uporabika izdelkov). Glina.si pa ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem ( mnenja, ki niso povezana z uporabniško izkušnjo, z našim izdelkom ali storitvijo ter spami).
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
Pravila nagradnih iger
Pritožbe, reklamacije in izvensodno reševanje potrošniških sporov
Glina.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.
V primeru pritožb, sporov ali težav, naj se kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@glina.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.
Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.
Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.
Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.
Piškotki
Glina.si uporablja piškotke, s katerimi merimo obisk, izboljšujemo uporabniško izkušnjo in občasno pokažemo kakšen oglas. S temi piškotki vas ne moremo identificirati na spletu, nimamo dostopa do vašega računalnika ali vašega brskanja po spletu.
Poleg piškotkov, nujni za delovanje strani, uporabljamo še:
Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Če onemogočite piškotke, vam nekateri deli spletne strani Glina.si morda ne bodo delovali pravilno (nakupovalna košarica ipd.).
Pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2018 do preklica.
Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini! :)