Košarica0Item(s)

V košarici še ni izdelkov :(

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne  v lasti podjetja T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p , so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ.

Podatki o podjetju

  • T.A. NARAVA proizvodnja, storitve in trgovina Tina Avguštin s.p.
  • Suhadole 5c, 1218 Komenda
  • Davčna št. SI 63561930
  • Matična št.: 6086543000
  • TRR: IBAN SI56 0230 1025 9737 545 (Nova ljubljanska banka)
  • EMAIL: info@glina.si
  • TELEFON: 041/ 542 784
  • Vpis v register: 04.01.2012 številka: 316-02-00316-2012/2 (  (AJPES, izpostava Ljubljana)

Uporabnika spletne trgovine Glina.si (v nadaljevanju kupec) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). S spletno trgovino Glina.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje T.A. NARAVA, Tina Avguštin s.p.., (v nadaljevanju »Trgovina«).

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:

  1. Identiteto trgovine (ime in sedež podjetja, številka registra);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Nakup

Za uspešen nakup kupec ne potrebuje registracije. Obvezno pa je potrebno vpisati veljavne podatke, telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno. Kupec prejme na e-mail sporočilo o kupljenih izdelkih. Kupec jih ima možnost preklicati, dokler se ne odda v obdelavo. V kolikor ga ne prekliče se smatra, da se kupec strinja z nakupom.

Registracija 

Z registracijo na www.glina.si/customer/account/login/ postanete član Glina.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini Glina.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) in kupcem je sklenjena v trenutku ko trgovina  kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca enako. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Glina.si  ažurirajo in spreminja pogosto in hitro. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Lahko se zgodi, da se morebitne spremembe podatkov ne popravijo pravočasno v spletni trgovini, vendar bomo kupca skušali pravočasno obvestili o morebitnih spremembah, ter mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Trgovina si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča plačevanje na več načinov: 

  1. z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije ali DPD;
  2. po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  3. s Paypalom na račun podjetja,
  4. s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko aplikacije Braintree. 

Dostava

  1. Vsi dostavni stroški so navedeni ob koncu nakupa.
  2. Za naročila nad 39,90 € je dostava BREZPLAČNA.
  3. Stroški dostave so v primeru dostavne službe DPD in Pošte Slovenije 3,95 EUR. Drugih skritih stroškov ni. Poštnina se ob naročilu samodejno prišteje pred zaključkom naročila.
  4. Trgovina si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno / stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
  5. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
  6. Čas dostave: Naročeno blago je pripravljeno in odpremljeno v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odpreme blaga ne izvaja. V primeru da naročenega izdelka ni na zalogi, bo trgovina tem obvestila kupca po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila.
  7. Vse dodatne informacije kupec lahko dobi na info@glina.si ali na telefon 041 542-784.

Račun

Trgovina ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu ali v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Darilni boni

Darilni bon je označen s  svojo kodo (unikatno serijsko številko), trgovina (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Glina.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona. Uporaba darilnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje IMAŠ SPOROČILO ZA NAS? vpišite Številko bona. Končni znesek bomo obračunali na računu.

Kode za popust

Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Želene artikle doda v košarico. Na zaključku blagajne v okence PROMOCIJSKI KUPONI kupec vpiše kodo za popust in klikne gumb potrdi. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko kupec vpiše kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati..

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.glina.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.glina.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali DPD.

3. Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.

4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ZAKLJUČI NAKUP'. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: » Najlepša hvala za naročilo! ♥Vse podatke sem ti pravkar poslala na tvoj e-mail naslov, ki si ga navedla v naročilu. Če uporabljaš Gmail, pokukaj med “Promocije” (Promotions) ali v "Vsiljeno pošto" (Spam). Včasih ga vrže tja :( Nisi dobil/a e-maila? Piši mi na tina@glina.si  in bova uredili/a! :) Tina ( glina)

4. Postopek obveščanja o nakupu: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Glina.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Odstop ob naročila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena tega zakona, razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

  • Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
  • Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, prodajalec predlaga kupcu, da vrnjenemu blagu predloži tudi obvestilo o odstopu, ki ga kupec poda na obrazcu, ki se nahaja TU
  • Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini.
  • V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.
  • Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.
  • V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

Osebni podatki

Varstvo osebnih podatkov

  1. Splošno

Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega mesta www.glina.si. Zbrane osebne podatke bo Upravljavec (T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.) porabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.

  1. Katere podatke zbiramo?

Zbiramo naslednje podatke:

  • ime in priimek;
  • naslov za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
  • Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Upravljavec ne odgovarja.
  1. Kdo je zbiratelj osebnih podatkov?

Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p., Suhadole 5c,1218 Komenda.

  1. Za katere namene zbiramo osebne podatke?

Upravljavec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Upravljavec bo podatke uporabnikov uporabil proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkov in za pošiljanje promocijske e-pošte ter SMS sporočil za spletno trgovino www.glina.si. Vsi uporabniki se lahko odjavijo od vseh promocijskih sporočil. Upravljavec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenij in DPD ) bo Upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Upravljavec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.

Uporabnik/kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

  1. Izbris osebnih podatkov

Če želite, da Glina.si izbriše vse vaše osebne podatke, nam prosimo pošljite email na info@glina.si. Izbrisali bomo zgodovino vaših nakupov (torej vsa vaša pretekla naročila in vse podatke, povezane z njimi) ter vaš email v našem email sistem (v kolikor ste naročeni na naše novice). Drugih podatkov o vas ne shranjujemo (kreditnih kartic, paypal računov ipd.) oziroma vas ne moremo identificirati iz njih (brskanje po spletni strani ipd.).

Če želite izvedeti, katere podatke sploh imamo o vas (zgodovino nakupov, npr.), pišite na info@glina.si. Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

  1. Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@glina.si

Pravno obvestilo

Spletna trgovina glina.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka  in logotip sta v lasti podjetja T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p.

  1. Odgovornost

Spletna trgovina glina.si je mesto, kjer najdete glino in ostale darove narave. Uporaba glinenih izdelkov, ki je opisana na tej spletni strani je povzeta po bogatih in dolgoletnih izkušnjah z glino, zadovoljnih uporabnikih gline, ter po različnih literaturah, ki jih lahko najdemo tako v Sloveniji, kot tudi po svetu. Trudimo se, da na spletni strani objavljamo le prave in ažurne podatke, vendar ne moremo zagotavljati točnosti in zanesljivosti čisto vseh objavljenih podatkov. V takem primeru, bo glina.si kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si tudi pravico do vsebinskih in drugih sprememb na spletnem mestu. Vse informacije na straneh spletne trgovine glina.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom. Za posledice, nastale zaradi uporabe informacije, objavljenih na tej spletni strani, ne prevzmemo nobene odgovornosti. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

  1. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Glina.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Glina.si pregleda. Mnenja kupec lahko pošlje tudi na info@glina.si , tina@glina.si, Instagrama Glina.si ali preko facebook portala Glina.si in ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Pravila nagradnih iger

  1. Organizator nagradne igre je podjetje T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p. Suhadole 5c, 1218 Komenda (v nadaljevanju organizator). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
  2. K nagradni igri lahko pristopijo uporabniki Spletne trgovine, ki sprejemajo te pogoje sodelovanja v nagradnem žrebanju, so državljani Republike Slovenije s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji in so starejši od 18 let.
  3. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb »Všeč mi je.« oziroma »Like«, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
  4. V nagradnem žrebanju ne smejo sodelovati zaposleni v podjetju T.A. NARAVA Tina Avguštin s.p., ter njihovi ožji družinski člani. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade.
  5. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
  6. Ob koncu nagradne igre bo med udeležence, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten.
  7. Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati za kakršno koli drugo nagrado ali za denar.
  8. Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku 7 dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov, davčna številka) na naslov info@glina.si. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku 7 dni, nagrada preide na drugega izžrebanca.
  9. Davek od nagrade plača nagrajenec.
  10. Vsak sodelujoči v naši nagradni igri ali nagradnem glasovanju se strinja, da s sodelovanjem postane tudi naročnik naših dnevnih e-novic, njegov email pa je lahko posredovan prireditelju nagradne igre.
  11. Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje v nagradnem žrebanju, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov info@glina.si
  12. Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani glina.si

Pritožbe, reklamacije in izvensodno reševanje potrošniških sporov

Glina.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemljemo zelo resno, saj nam je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.

V primeru pritožb, sporov ali težav, naj se kupec na ponudnika obrne pisno preko elektronske pošte na info@glina.si ali z dopisom poslanim na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju ZisRPS), ki ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z navedeno zakonodajo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v roku dveh let, od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • Če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, ki ga najde tu, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora ponudnik izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu, ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Piškotki

Glina.si uporablja piškotke, s katerimi merimo obisk, izboljšujemo uporabniško izkušnjo in občasno pokažemo kakšen oglas. S temi piškotki vas ne moremo identificirati na spletu, nimamo dostopa do vašega računalnika ali vašega brskanja po spletu.

Poleg piškotkov, nujni za delovanje strani, uporabljamo še:

  • Google Analytics / pomaga nam spremljati obisk spletne strani Glina.si / trajanje piškotka: do 6 mesecev
  • Facebook / pomaga nam prikazati vam zanimive vsebine oglase Glina.si na Facebooku / trajanje piškotka: do 1 leta
  • Analitične piškotke (heatmap) / trajanje piškotkov: do 6 mesecev

Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Če onemogočite piškotke, vam nekateri deli spletne strani Glina.si morda ne bodo delovali pravilno (nakupovalna košarica ipd.).

Pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2018 do preklica.

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini! :)

vklopi razum

Prednosti spletnega nakupa

Brezplačni vzorček

ob čisto vsakem nakupu

Hitra dostava

1-2 delovnih dni

100% nasmešek

Če ti izdelek ni všeč, vzamemo nazaj in vrnemo kupnino

Brezplačna poštnina

za vsa naročila nad 39,90 €

Instagram #glina.si